Sunday, September 16, 2007

I think I am relationship-ed out right now.

I seem to have exhausted my supply of care.

Instead each day, I go to work, and each night I come home, to my quite, well decorated condo, do domestic things and then comfortably watch my Grey’s Dvds.

People call. Interested men call. Most of the time I don’t pick up. Other times I lie, like I am extra-ordinarily busy. But I’m not. I’m just in a phase. In a “I don’t know what’s next phase?”

My biggest goal for the past three years has been to buy a place and (secretly) to win Dracs back. I achieved the first, and latter doesn't hold quite the same shine as before.

So now what?

What’s next?

Is this part the commercials?

15 comments:

Leon said...

Perhaps you're beginning to get tired of the string of pointless relationships. Maybe you're ready to settle down.

kimba said...

Cranky.. a little while ago I was talking about this very thing with a friend.. about walking a path in life.. I felt like I was off my path.. he said.. 'No .. maybe you are sitting by the path, resting..'

Don't sit for too long though honey, it'll make your arse spread..

Mighty Afroditee said...

Lawd, Cranky, I am feeling this.Dont know about the 'commercials', cuz it seems as if the commercial break wll never end. Though I do love the analogy. I am now left wondering if this is all there is to it: work, eat, sleep, shit and die....

GC said...

urghh
DRACS
he's leaving the building right?

soumynona said...

You know this is just a little phase. I'm sure you'll be back in the game. You can't put your playa cards up this soon, based on your first accomplishment it sounds like you just started living =>

Grant Miller said...

You call it "Grey's?" For real?

Abeni said...

Yeah commercial is a good way to look at it before the main event picks back up...

bitsandgiggles said...

I think recharging is a good thing...especially when it involves McDreamy.

Bush Babee said...

My first reaction would be to say, "one out of two ain't bad".

But then I got in touch with my sensitive side and what I really want to say is:

You have to fall in love with yourself before you can fall in love someone else. Saving love for yourself is natural.

And it's cheaper than a porn collection...um.. I mean... Grey's Anatomy DVD's.

Peace.

dalia said...

could it just be that you've reached a point in your adult life where you'd like to have an adult relationship? and that you're not willing to settle for (anything)/less until you're ready for MORE?

could it be that you're realized that hell, dracs doesn't match a damn thing in your condo, and you were getting tired of that colour anyway?

:)

go 'head, girl! watch that porn... uh, grey's... don't answer your phone, enjoy your life, and (if i may sound soooo cliche), don't do a damn thing until you're ready for it.

< /soapbox>

Stephen Bess said...

The fact that you don't know what's next just adds the mystique. Speak what you want into existence. They say that there is power in words.

Jdid said...

see the glass as half full rather than half empty. everything in its time

I Heart T.J. Holmes said...

Hmmm...People change and so do goals. Plus, I think it's a bit of the Crossed It Off My List Blues. Y'know that sad, where do I go from here feeling you get after you've accomplished one of your life's goals? Yeah, that one.

I think you've maybe gotten to the place where you love Dracs, but you're ready to move on. Welcome, we've been waiting for you. LOL.

Take some time to do you, enjoy your new place and settle into your new life.

Crankyputz said...

Ya'll a bunch of horny b*^%

hm.

I prefer 'novels'

The OE said...

Due to my profession as a secret agent, what you are calling a commercial, I call a long running sitcom that is not only still on a major network, but also in syndication on two cable channels.