Tuesday, July 31, 2007




For Sale on Craig's List......


a) Why would you even have a rug like this?


b) Why would you attempt to sell it?


c) Who in their right mind buys this rug??

21 comments:

Abeni said...

One answer covers all questions

One has to be mad:)

spuyten duyvil said...

Damn u almost made me drop my Berry. I totally didn't expect that.

LOL @ Abeni...Truer words have never been spoken.

Maybe they got it as a gift from someone they really loved who visited often (so they couldn't throw it away) and now that the person is dead they can get rid of it, but they're figuring that they could prolly get a few bucks while they're at it.

I've put waaay too much thought into this. LOL.

Adrian said...

lol that rug is very disturbing.


maybe it was a favorite pet and they wanted an alternative to stuffing him?

DXBluey said...

Would it help to dry your tears and mend you heart to imagine your playboy has, at your behest, been made in to a rug like this...

kimba said...

umm

what were you doing searching for a wolfskin rug on craigslist anyway?

the new home?

how much do they want for it btw?

GC (God's Child) said...

you could put it in the guest room. No one would want to stay very long with a rug like that staring them down all night long.

Crankyputz said...

GC: HAHA, YOU THINK I HAVE A GUEST ROOM....SERIOUSLY YOU MADE ME LAUGH SO HARD, YOU MADE MY MORNING....

DXBLUEY...I LIKE HOW YOU THINK

Stunner said...

As Kami says, someone would have to be out of their mind to buy that!

blog Portland said...

It's apparent you don't realize the kind of fun that could be had with that thing.

bobby said...

hey buy it for play boy and put a playboy hand detecting device in its mouth so that it just clamp down really hard..... now where can we get one of those...

Christie said...

Telling the kids that thing would bite them if they got outta line would be the cheapest baby-sitter ever.

jennifer starfall said...

i would totally buy that and make it the centerpiece for an entire room. floor to ceiling kitsch.

i'd call it the We Are Eccentric Weirdos Room.

The OE said...

A perfect addition to the security perimiter at the new location.

Jdid said...

sweet! i want one for every room :-)

Jim said...

d) Who in their right mind goes on Craigslist and does a search for "Wolverine rug" and then posts in on their blog ;)

aarond said...

Screw all the above commenters, that rug is damn sexay. In fact I would want 2 of them facing each other so that they do not get lonely. That way myself and any lucky girl that I bring home could lie apart from each other and stare deeply into each others eyes safe in the knowledge that we are lying on the best thing anyone could ever own.

Just passing through hailing up all the caribloggers, it has been awhile since I visited.

GC (God's Child) said...

I almost cried laughing at all these comments. 5 out of 5 points for the babysitting idea lady.

Fiyah said...

I just want to know if its a boy rug or a girl rug.

jay bee said...

kinda looks like my dog when she's angry... maybe that's what i'll do with her once she kicks the bucket.

my dad would be so pleased...

jay bee said...

kinda looks like my dog when she's angry... maybe that's what i'll do with her once she kicks the bucket.

my dad would be so pleased...

Stephen Bess said...

It reminds me of this add I saw on the subway train. It shows a Polar Bear sitting on a block of ice in the Artic. It reads (paraphrase), "First you want to melt my ice and now you want to make me into a rug."